måndag 13 juni 2011

Otursdagarna fortsätter..

Hej igen , måste berätta om min fail dag och min otur som kmr och går lite som den vill. idag skulle vi ha klassens dag på en badplats och vi hade sovmorgon till kl 10. Ja så det skulle bli fint väder och jag tänkte att jag skulle ha shorts på mig bara för att annars skulle jag svettas ihjäl om jag skulle ha jeans på mig , Men såklart glömde jag rakhyveln hemma hos mamma så då kunde jag inte raka benen så det fick bli jeans ändå .

sen när vi skulle spela brännboll med hela klassen så blir jag så klart ner sprungen av en kille i min klass och får ont i foten för han trappar typ sönder den . En kompis till mig hade varit snäll nog att ta med sig en en gångs rakhyvel och det gick ju inte heller så bra för jag skär ju upp hela benen så nu har jag små blod pluttar på vaderna skit fint och det ville ju inte sluta blöda heller.
Sen på väg hem från evedal (badplatsen) så tog jag en sväng till min storebror som har en lägenhet i närheten och där glömmer jag mina solglasögon och sen när jag väl e hemma så hittar jag inte min mobil och då hade jag såklart också glömt den hemma hos brodern så jag skulle cykla med min fjuttiga bebis cykel som jag så hatar till brodern och kolla om den verkligen är där och jag inte hade tappat den och det var punka på båda cykel däcken . asså jag fattar inte hur fan kan man ha så mycket otur eller är jag jävligt klumpig idag.... Hoppas jag inte tråkar ut er med mina konstiga historier ^ ^

Lovar att bara skriva om japan sen när jag har något vettigt att säga få bli lite sån här skit tills vidare :P

P.S Anmälde mitt till ett online möte med EF för någon dag sen och fick precis inloggings uppgifter :D
Det är i morgon kl 17 . så om ni har massa frågor om utbytesstudent och allt sånt som jag har gå in på deras hemsida :D
 Ja , mata ne ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar