tisdag 7 juni 2011

Student och släktträff med kladdiga ben ;s

hej hopp, Min dag varit helt azum idag :D, min bror och två kusiner tog studenten idag så vi skulle fira dom och var hela tjocka släkten på plats . Först stod vi där och väntade på att dom skulle springa ut och det var så varmt trodde jag nästan skulle kokas , det var en sån där kvävande värme och inga moln , så det var jävligt skönt att komma in sen i det svala . Det roligaste var nog att min bror och kusiner var väldigt fulla så det var kul att observera dom när dom gör något tokigt xd  men sen när vi skulle sitta och äta efterrätt så spiller såklart min kusins pappa ut läsk över hela bordet och kommer rakt i mitt knä , min vanliga otur igen då , men som tur hade jag extra kläder med mig alltid redo för det värsta ;) bara att jag fick gå runt med klibbiga ben blää -.- , Nog med det , ska prata om anime och drama ist nu , började kolla på en hyfsat ny drama serie igår som heter the Greatest Love as bra fastnat totalt , så ska ta och kolla på det nu . 
matta ne amigos !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar