onsdag 13 juli 2011

Nu börjar det !!

Äntligen händer det saker , igår hade jag min telefon intervju med EF, det gick jättebra och vi pratade på i 40 min. Hon sa att jag sköte mig galant ^^, jag fick prata på engelska med xd trodde jag skulle faila totalt men det gick bra . Sen innan intervjun var jag tvungen att springa runt på stan för att hitta någonstans där jag kunde skriva upp en uppsats jag måste skriva och scanna in igen och sen scanna in mina betyg med. men det löste sig senare med att jag ringde till EF:s kontor och frågade om uppsatsen måste va klar igår men det behövde den inte som tur var. Sen nyss när jag höll på att skriva så ringde dom igen och frågade lite om hur intervjun gick och sen att jag måste fixa lite små fel på my EF , och sen att så fort jag lämnar in min uppsats och betyg så blir jag antagen :D yeaah så ska sätta igång och göra det nu !!


Mata ne ,

1 kommentar:

  1. Hej, ser att du har länkat till min blogg :)
    Tänkte bara säga att jag tar och länkar tillbaka till din blogg!

    Ja mata

    SvaraRadera