måndag 15 augusti 2011

Seichō suru - Växa upp

Just nu väntar jag på ett samtal från EF , dom säger att dom kommer ringa i början av veckan men oj vad är det för dag nemen det var ju förra måndagen dom skulle ringa ojojoj, ajja dom ringer väl när dom har lust..
 Nog med det jag upplyser er om EF information inom tid .. just nu har jag fullt upp att göra omval till gymnasiet , för helt plötsligt kommer tröga jag att jag absolut inte vill gå restaurang och livsmedel alls nada , Vet inte vad jag tänkte på men måste varit en helt främling som valde det xdd , vad fan ska jag göra på bageri linjen :O , helt slut i huvudet allvarligt !!!!!  Så imon ska jag i alla fall gå till kommun huset och reda ut den här sörjan jag har ställt till med , Och håll tummarna att det finns platser kvar på Samhällsvetenskap eller Naturvetenskap !!! , annars så tar jag fan banne med Frisör på john bauer som är inte världen bästa skola men det funkar , dom andra två linjerna är på en skola som heter växjö fria gymnasium som är en friskola som john bauer också är , den skolan jag skulle gå på med restaurang linjen var på en kommunal skola kungsmad , vill egentligen gå på Kungsmad men efter som dom inte har dom linjerna jag vill gå får jag offra några av min önskningar . Allt kan ju inte bli perfekt . Lite läskigt kommer det bli måste jag påstå att börja på en främmande skola med främmande personer men en del kommer jag säger känna igen. Men om har som dröm att åka på ett utbytes år till ett främmande land aka japan  måste jag nog tuffa till mig lite ^^,    Det är tufft att bestämma sin framtid vid 16 år ålder och sedan genom det valet bilda ett liv , man har ju många tankar i huvudet , som vilket val är bäst kommer jag ångra mig och inse att det var inget jag vill ha ett arbete inom .. Vilken tur att jag fick lite vett i huvudet i tid till innan skolan börjar och allt !! Jahopp så det är damen i det mystiska huset kallat ?kommun huset? som avgör min öde och nuvarande framtid xd , tänkte göra det lite mer spännande än det är (y) Ni avgör om jag lyckades eller inte xd 

Ja mata ne , // framtida författaren ( förhoppningsvis ) Amanda Eriksson till er tjänst boys and girls :D
PS: hoppas inte det lätt allt för weird :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar